Zaalshow en netwerkavond 'WERKGELUL'
1 ½ (wo)man show. But who is the (wo)man…?
Met dit bedrijfstheater en heuse zaalshow mét netwerkavond brengen Deca & De Wolf een karrevracht aan veerkrachtige energie over werk en andere prangende levensvraagstukken.
Bedrijfs- & Levensgekunstel
Op zoek naar krachtiger werk & leven
Werkgelul is een spetterend bedrijfstheater over werk, welzijn en andere levensvraagstukken, een rollercoaster aan emoties, wervelend gebracht door Griet Deca en Jurgen De Wolf. Met een lach en een traan. Verwacht je mogelijks aan een krop in je keel…
Over deze zaalshow
Deca & De Wolf spreken uit wat vele mensen ervaren op de werkvloer en daarbuiten maar vaak niet durven benoemen:
· Van gemiste kansenmanagers tot torenhoge ego’s,
· Van mismanagement tot leiderschap in al z’n vormen.
· Van meeting madness tot cactussen op de werkvloer
· Over glazen plafonds, haantjes en een kippenhok.
· Over de kracht van positiviteit en een rotte appel.
· Over kansen en valkuilen die je in een carrièrepad kan tegenkomen.
· Van ‘ik heb nog zo veel te doen’ tot ‘is dit het nu?’
· Over zingeving, verbinding en kleine gelukskes
· Van ‘Is dit het nu?’ tot ‘Dit is het!’
Verwacht je aan een diepmenselijke, authentieke en interactieve show waarin De Wolf je meeneemt in kleine en grote gelukskes terwijl Deca onthult hoe ze uitgroeide van het bange brakende meisje tot de Chief Happiness die ze vandaag is. Een bloemlezing aan levenservaringen die je niet onberoerd zal laten.
Om je een beeld te vormen bij hoe de vorige editie eruit zag, kan je hier klikken om een smaakmaker video te bekijken.
Praktische info
- Datum: Donderdag 17 oktober 2024
- Timing: van 18u45 tot 22u30
- Locatie: AFAS Clubhuis – Prins Boudewijnlaan 7A – Kontich
- Na afloop van de show: netwerkavond (inclusief finger food)
- Kostprijs: 79€ excl. BTW (Early Bird Tickets met 25% korting)
Verloop van de avond
- 18u45 – 19u30: Welkomstdrankje
- 19u30 – 21u00: Show
- 21u00 – 22u30: Business dating (inclusief fingerfood)
Over onze Hosting Partner
AFAS Software is een softwareleverancier in België waarvan het hoofdkantoor in Nederland is gelegen. Wat hen typeert? Een beetje gek, een tikkeltje eigenwijs, maar ze inspireren vooral met veel passie ondernemers en klanten. AFAS ontwikkelt innovatieve software voor de zakelijke markt en neemt daarbij graag hun maatschappelijke verantwoordelijkheid.
Over het AFAS Clubhuis
Het AFAS Clubhuis is naast een stimulerende werkomgeving ook een uniek visitekaartje voor klanten, relaties en bezoekers. AFAS vindt het belangrijk dat iedereen zich er direct thuis voelt en er ontzettend kan genieten. Plekken waar contact is, waar mensen elkaar ontmoeten, samen werken en plezier hebben. Want dat zijn plekken waar inspiratie, kansen en succes te vinden zijn. Speciaal voor de gasten van de ‘Werkgelul” zaalshow stelt AFAS dan ook graag de deuren van hun theater open!
Over onze Support Partner
WD-40 Company is een wereldwijde marketingorganisatie met producten die in meer dan 176 landen over de hele wereld te vinden zijn onder de gootsteen, in de garage en in gereedschapskisten van trouwe fans. Het hoofdkantoor van WD-40 Company is gevestigd in San Diego, Californië, met kantoren wereldwijd.
Het doel van het WD-40 is het leveren van unieke, hoogwaardige en gebruiksvriendelijke oplossingen voor een scala aan onderhoudsbehoeften van “doeners” en “on-the-job”-gebruikers door te bouwen aan het merkenfort van WD-40 Company. Ze streven ernaar merken te ontwikkelen die gemakkelijk toegankelijk zijn voor eindgebruikers. Hun producten creëren positieve blijvende herinneringen door het oplossen van problemen in werkplaatsen, fabrieken en woningen over de hele wereld (“Problem Solved, Job Done Right.”). Op die manier zorgt WD-40 voor een aantrekkelijk economisch rendement voor zijn stakeholders en betekenisvol werk en kansen voor zijn medewerkers.
Over onze support partner
Beiersdorf België is gevestigd in Brussel en heeft ongeveer 80 werknemers en is één van de 150 internationale filialen van het cosmeticabedrijf Beiersdorf AG, gevestigd in Hamburg, Duitsland. Met de merken NIVEA, Eucerin en La Prairie spitsen ze zich volledig toe op de noden van hun klanten.
Op veel manieren is Beiersdorf een buitengewoon bedrijf. Al bijna 140 jaar helpen ze mensen zich goed in hun vel te voelen en staan bekend als de uitvinders van de moderne huidverzorging. Hun C.A.R.E.+ strategie is een krachtig streven , vijf strategische prioriteiten en hun ambitie om meer waarde te creëeren voor mens en maatschappij. Ze noemen het: “We C.A.R.E.+ and we never stand still.”.
Keynote gezocht?
Tryangle biedt een waaier van diensten aan, zoals training, consulting, teambuilding, coaching,
maar ook heel wat toegankelijke en inspirerende webinars en keynotes.